کد خبر : 208935
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1403 - 21:21

آزمایش واتس اپ ویژگی مدت زمان رویداد چت گروهی در اندروید

آزمایش واتس اپ ویژگی مدت زمان رویداد چت گروهی در اندروید

واتس اپ ویژگی رویدادها را برای جوامع در ماه مه معرفی کرد و در ژوئن شروع به استفاده از آن برای چت های گروهی برای کاربران بتا در اندروید کرد. بعداً، واتس‌اپ آزمایش رویدادهای گروهی اعلامیه انجمن را در برنامه بتای خود برای اندروید آغاز کرد و اکنون، روی ویژگی مدت زمان رویداد چت گروهی

واتس اپ ویژگی رویدادها را برای جوامع در ماه مه معرفی کرد و در ژوئن شروع به استفاده از آن برای چت های گروهی برای کاربران بتا در اندروید کرد. بعداً، واتس‌اپ آزمایش رویدادهای گروهی اعلامیه انجمن را در برنامه بتای خود برای اندروید آغاز کرد و اکنون، روی ویژگی مدت زمان رویداد چت گروهی انجمن کار می‌کند.

این افشاگری از سوی WABetaInfo منتشر شده است که می‌گوید واتس‌اپ آزمایش ویژگی مدت زمان رویداد چت گروهی انجمن را در واتس‌اپ برای نسخه بتا اندروید ۲.۲۴.۱۷.۱۱ آغاز کرده است.

آزمایش واتس اپ ویژگی مدت زمان رویداد چت گروهی در اندروید
با استفاده از این ویژگی، اعضای گروه اجتماعی می‌توانند رویدادهایی را با زمان شروع و پایان مشخص ایجاد کنند و در عین حال مکان و پیوند تماس واتس‌اپ را نیز به آن‌ها اضافه کنند.

این ویژگی باید در انجمن‌هایی که چندین رویداد باید برنامه‌ریزی شوند مفید باشد. مشخص نیست چه زمانی واتس‌اپ آن را برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه می‌کند، اما اگر کاربر اندروید هستید و نمی‌توانید منتظر عرضه عمومی باشید، می‌توانید در برنامه بتا ثبت نام کنید تا آن را امتحان کنید.

منبع:gsmarena

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

خرید زیر مجموعه همستر

زيرنويس هاي پيش فرض

آشنایی با رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح