کد خبر : 208910
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 دی 1402 - 10:50

امینم تقریباً این شخصیت “Mad Max: Fury Road” را بازی کرد

امینم تقریباً این شخصیت “Mad Max: Fury Road” را بازی کرد

  به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده وقتی از Mad Max: Fury Road و Eminem عبور می کنید چه چیزی بدست می آورید؟ اگر کارگردان جورج میلر راه خود را داشت، ما به همین سوال پاسخ می‌دادیم. مکس دیوانه: جاده خشم یک فیلم کلاسیک بی چون و چرا است، فیلمی

 

به گزارش سایت دانلود فیلم و به نقل از برخورد دهنده وقتی از Mad Max: Fury Road و Eminem عبور می کنید چه چیزی بدست می آورید؟ اگر کارگردان جورج میلر راه خود را داشت، ما به همین سوال پاسخ می‌دادیم. مکس دیوانه: جاده خشم یک فیلم کلاسیک بی چون و چرا است، فیلمی که تا زمانی که تیتراژ آن در پایان پخش نشود، گاز را رها نمی کند. تام هاردی از جایی که مل گیبسون متوقف شد با فیلم Mad Max Beyond Thunderdome در سال ۱۹۸۵ شروع می‌کند، و عمق و شدتی را به Max Rockatansky می‌آورد که در قسمت سوم گم شد و شخصیت را جوان‌تر می‌کند تا زیبایی‌شناسی میلر را با سه راهی تطبیق دهد. این شاهکار ساده ای نبود، با بازی هاردی در مقابل یک اجرای قدرتمند از شارلیز ترون در نقش Furiosa، شخصیتی که فیلم پیش درآمد خود را دارد که در سال ۲۰۲۴ عرضه می شود. بر کسی پوشیده نیست که تنش بین شارلیز ترون و تام هاردی در صحنه فیلمبرداری وجود داشت، اما فقط همین به نظر می رسید برای نتیجه نهایی مفید باشد.

هاردی، به زبان ساده، در این نقش عالی بود، اما همیشه نقش او نبود. مطمئناً نام های زیادی برای مکس وجود داشت، از جمله مایکل فاسبندر، جوئل کینامن، هیث لجر و اریک بانا. از میان آن گروه، سه نام به عنوان نامزدهای پیشتاز ظاهر شدند: هاردی، آرمی همر و جرمی رنر. هاردی و همر با هم به عنوان بخشی از استماع خود یک مطالعه خواندنی انجام دادند، جلسه ای که در آن هاردی دندان هایش را به هم فشار داد و به هامر تف انداخت. این حرکتی بود که هامر نقش را به هاردی واگذار کرد و به میلر گفت که هاردی بیش از او باید مکس باشد. انسان را به این فکر می‌اندازد که اگر بازیگر دیگری با موفقیت این نقش را بازی می‌کرد، فیلم چگونه بود. برای این موضوع، اگر اولین انتخاب میلر برای این نقش به نتیجه می رسید، فیلم چگونه بود. خیر، هیچ کدام از اسامی ذکر شده وجود ندارد. نه یک گیبسون پیر، یا یک جیسون موموآ. انتخاب اول میلر برای مکس حتی بیش از یک فیلم ندارد که در آن او نقش اول را داشته باشد. اگر میلر راه خود را داشت، پاسخی برای سوال مطرح شده در بالا وجود داشت زیرا اولین انتخاب او چیزی جز خود اسلیم شیدی واقعی، امینم نبود.

 

‘۸ مایل’ امینم را در لیست آرزوهای جورج میلر قرار داد

چیزی که میلر را به انتخاب امینم برای مکس سوق داد، بازی رپر جوان در فیلم ۸ مایل بود و او در قدردانی از آن تنها نبود. بسیاری از نقدهای فیلم در Rotten Tomatoes به بازی ظریف امینم در نقشی اشاره می‌کنند که برای همه مقاصد، نسخه‌ای خیالی از اوست. طبق گزیده‌ای از کتاب «خون، عرق و کروم: داستان واقعی و وحشی دیوانه مکس: جاده خشم» اثر کایل بوکانن که در Vulture منتشر شد، میلر اولین فیلم امینم را جالب توجه دانست و او ویژگی‌هایی داشت که به دیدگاه میلر کمک می‌کرد. برای مکس در جاده خشم. در آن زمان، میلر در حال کار بر روی Happy Feet بود که جدایی یک درجه ای از ستاره رپ را در هنرپیشه فقید بریتانی مورفی، که در فیلم ۸ Mile با امینم بازی کرد، ارائه کرد. همانطور که میلر نقل می کند، “از او پرسیدم که او چگونه است و آیا این واقعاً برای او جالب خواهد بود؟ او هیچ ابایی در مورد استعداد فوق العاده ای نداشت.”

این برای میلر کافی است تا فعالانه امینم را برای این نقش دنبال کند. مارک سکستون، هنرمند استوری‌برد، با این امکان دوید و آثار هنری را با در نظر گرفتن هنرمند رپ خلق کرد. همان‌طور که سکستون در مقاله‌ای که قبلاً به آن اشاره شده است، می‌گوید: «من در مارس ۲۰۰۷ دوباره به اینجا آمدم تا دسته‌ای از استوری‌بوردها را دوباره ترسیم کنم و یک دسته برش و چسباندن برای قرار دادن موهای بلوند روی مکس انجام دهم». این تقریباً تا آنجاست که رسید. میلر با امینم تماس گرفت، اما چون آنها فیلم را در استرالیا فیلمبرداری می کردند، او نمی خواست خانه را ترک کند. میلر گفت: «فکر می‌کنم او این تصور را داشت که اگر بتواند این کار را در خارج از ایالت خود انجام دهد، آن‌وقت آماده است.» به طور مشابه، امینم همچنین نقشی در Elysium نیل بلومکمپ را رد کرد، زیرا کارگردان لوکیشن را از لس آنجلس به دیترویت تغییر نداد.

 

امینم ممکن است در «مکس دیوانه: جاده خشم» با یک هنرمند موزیکال دیگر حضور داشته باشد

جالب اینجاست که امینم تنها هنرمندی نبود که برای فیلم Mad Max: Fury Road در نظر گرفته شده بود. بر اساس گزیده ای که توسط Vulture گزارش شده، زمانی که در طول مراحل انتخاب بازیگران، که رونا کرس، کارگردان انتخاب بازیگر نزدیک به یک سال طول کشید، برای پنج همسری که Furiosa در دکل جنگی خود با آنها می گریزد، میلر با هیچ یک ملاقاتی ترتیب داد. غیر از ریحانا شاهزاده پاپ ریحانا میلر و کرس را تحت تاثیر قرار داد، همانطور که میلر توضیح می دهد: “معمولاً بازیگران خیلی معمولی لباس می پوشند، اما پسر، ریحانا وقتی وارد شد تماشایی به نظر می رسید. من مطمئن نیستم که او حتی از محتوای فیلم آگاه باشد، بنابراین او. لباس ریحانا به تن کردم که کار درستی بود.” گفته می‌شود که ریحانا به ورود به کشتی بسیار نزدیک شده بود، اما به قسمت نهایی نرسید و او را مجبور به یافتن فیلم دیگری برای کفاره کشتی جنگی کرد.

ریحانا انتخاب بسیار خوبی بود، اما با نگاهی به گذشته، امینم به چند دلیل خوب کار نمی کرد. در حالی که هاردی یک زنگ مرده برای گیبسون نیست، امینم از ظاهری که میلر و گیبسون در طول فرنچایز ایجاد کرده بودند بسیار دورتر است. بعلاوه، با تنها یک اجرای فیلمی که زیر کمربندش بود، نه تنها برای احیای شخصیت بسیار دشوار بود، بلکه قطعاً نمی‌توانست با ترون، با Furiosa، کاملاً پا به پای ترون باشد.  

 

با این حال، بزرگ‌ترین ضربه به امینم برای بازی در نقش مکس، بیشتر به پروژه‌های او در خارج از بازیگری مربوط می‌شود. در حالی که آهنگ او در سال های اخیر تغییر کرده است، در سال ۲۰۱۵ امینم به دلیل اشعار همجنس گرا و زن ستیزانه اش تا حد زیادی مورد تمسخر قرار گرفت. اگرچه طرفداران او ممکن است آن را دوست داشته باشند، آنها تنها گروهی نبودند که Mad Max: Fury Road به دنبال جذب آن بودند، بنابراین حضور او در این فیلم احتمالاً بر باکس آفیس تأثیر می گذاشت. سپس این واقعیت وجود دارد که فیلم با قدرت، شهامت و قدرت زنان در جلو و مرکز فیلم، گرایش بسیار طرفدار فمینیستی دارد. داشتن فردی در فیلم که به طور فعال از طریق آثارش به این آرمان‌ها حمله می‌کرد، در بهترین حالت ریاکارانه بود، در بدترین حالت، یک قاتل باکس آفیس. مطمئناً همه چیز برای خود فیلم به بهترین شکل انجام شد، اما هنوز هم جالب است که ببینیم آیا قولی که امینم در فیلم ۸ مایل نشان داد یک لحظه منحصر به فرد بود یا اینکه او یک استعداد مشروع روی پرده است. Fury Road ممکن است وسیله نقلیه مناسبی نبوده باشد، اما شاید میلر ممکن است او را برای پروژه آینده در نظر بگیرد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

زيرنويس هاي پيش فرض

آشنایی با رپورتاژ آگهی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

سیبینو گجت

ofoghint.com

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح