نحوه دریافت بک لینک های با کیفیت: ۱۲ روشی که واقعا کار می کند
اگر کسب و کار شما بک لینک های یا اثر رپورتاژ آگهی باکیفیت ایجاد نمی کند، شما در حال ساختن برجستگی نیستید. اگر در حال ایجاد برجستگی نیستید، یکی از معیارهای اساسی برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) را از دست داده اید. مدتهاست که شناخته شده است که الگوریتم
اگر کسب و کار شما بک لینک های یا اثر رپورتاژ آگهی باکیفیت ایجاد نمی کند، شما در حال ساختن برجستگی نیستید.
اگر در حال ایجاد برجستگی نیستید، یکی از معیارهای اساسی برای رتبه بالاتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) را از دست داده اید.
مدتهاست که شناخته شده است که الگوریتم جستجوی گوگل به فاصله، برجستگی و ارتباط پاداش می دهد.
هر سه این ستون سئو بر رتبه جستجوی شما تأثیر می گذارد.
و در حالی که یک تجارت همیشه نمی تواند بر فاصله جستجوگر تأثیر بگذارد، می تواند برای بهبود ارتباط و برجستگی آن کار کند.
همانطور که Google به اشتراک میگذارد، برجستگی مبتنی بر «اطلاعاتی است که Google در مورد یک کسبوکار، از سرتاسر وب، مانند پیوندها، مقالهها و فهرستها» دارد.
نکته اصلی این است: هر کسب و کاری به بک لینک های با کیفیت و کلاه سفید نیاز دارد.
بک لینک های کلاه سفید اساسا به عنوان یک رای اعتماد از یک وب سایت عمل می کنند و به گوگل می گویند که صفحه وب شما یک منبع قابل اعتماد است.
هر چه رای اعتماد صفحه وب شما بیشتر باشد، برجسته تر دیده می شود.
و، بک لینک کلاه سفید به جای استفاده از تاکتیک های اسپم، از طریق روش های اخلاقی انجام می شود.
با این حال، به دست آوردن بک لینک های با کیفیت ساده تر از انجام دادن است.
۱۲ راه برای دریافت بک لینک های با کیفیت (که واقعا کار می کنند)
اگر به دنبال ایجاد استراتژی بک لینک کلاه سفید خود هستید، در جای درستی هستید.
این پست ۱۲ استراتژی اثبات شده را به اشتراک می گذارد که برای به دست آوردن بک لینک و تقویت استراتژی سئو شما کار می کنند.
۱. از وبلاگ مهمان بپرسید
یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد بک لینک کلاه سفید، یافتن فرصت های وبلاگ نویسی مهمان است.
وبلاگ نویسی مهمان به کسب و کار شما اجازه می دهد تا با درج پیوندهایی به منابع، مطالعات و موارد دیگر، در صورت لزوم و مرتبط، نمایه بک لینک شما را به صورت ارگانیک بسازد.
علاوه بر این، سایتها از انتشار محتوای وبلاگ مهمان استقبال میکنند، زیرا ایدههای پست وبلاگ جدیدی را که معمولاً پوشش نمیدهند نشان میدهد و با تلاش کمی به برنامه محتوای خود اضافه میکند.
به دنبال سایتهایی باشید که مشارکت پست مهمان را میپذیرند و به صنعت، محصولات یا خدمات شما مرتبط هستند.
همچنین به دنبال انتشار محتوا در سایت هایی با دامنه اعتبار بالاتر باشید، زیرا بک لینک شما با این نوع سایت ها مسافت پیموده شده بیشتری خواهد داشت.
اعتبار دامنه بالاتر به این معنی است که یک صفحه احتمال بیشتری برای رتبه بندی در SERP دارد.
از ابزار رایگان Link Explorer Moz برای بررسی Domain Authority یک وب سایت استفاده کنید.
۲. از شرکا/توزیع کنندگان/تامین کنندگان خود بپرسید
اگر با یک کسب و کار شریک هستید یا یک فروشنده یا تامین کننده ترجیحی هستید، از شما درخواست کنید که به سایت خود پیوند دهید.
از آنجایی که شما در حال حاضر خدمات ارزشمندی را به یک کسب و کار ارائه می کنید، آنها تمایل بیشتری به ارتباط مجدد با شما خواهند داشت زیرا شما قبلاً یک رابطه تجاری با آنها ایجاد کرده اید.
علاوه بر این، بسیاری از کسبوکارها قبلاً یک صفحه شریک دارند تا نشان دهند که با چه کسانی تجارت میکنند.
اگر آنها قبلاً به سایت شما پیوند نمی دهند، این باید یک سؤال آسان و یک راه سریع برای دریافت بک لینک کلاه سفید معتبر به سایت شما باشد.
۳. در جایی که اعتبار سررسید است، اعتبار بخواهید
گاهی اوقات، کسب و کار شما ممکن است ذکر شود، اما شما اعتبار مناسبی دریافت نمی کنید.
به عنوان مثال، شما ممکن است یک گواهی درخشان برای یک فروشنده ارائه دهید، اما آنها به سایت شما لینک نمی دهند.
مثال دیگر – یک وبلاگ موفق ممکن است به یافته ای اشاره کند که توسط کسب و کار شما منتشر شده است و در ارائه بک لینک شکست بخورد.
کسب و کار شما باید در هر دو مورد یک بک لینک دریافت کند، زیرا شما خدماتی را ارائه کرده اید.
از مشتریان فعلی که به برند شما یا کسب و کارهای فعلی که با آنها کار می کنید ارجاع می دهند بخواهید که به هر عنوان در سایت های خود از شما نام ببرند تا یک بک لینک ارائه دهند.
علاوه بر این، اگر کسب و کاری را پیدا کردید که به تحقیق اصلی شما ارجاع می دهد، باید به شما یک بک لینک بدهد.
Google Alerts یا ابزاری مشابه را برای یافتن وبسایتهایی که کسب و کار شما را ذکر میکنند، راهاندازی کنید.
هر زمان که یک وب سایت نام کسب و کار شما را ذکر کند، یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد.
۴. از برندها و تأثیرگذارها برای به اشتراک گذاشتن محصولات یا خدمات خود استفاده کنید
یک وبلاگ یا تأثیرگذار در صنعت خود پیدا کنید تا محصول یا خدمات خود را بررسی کند.
هنگامی که جایگاه مناسب وبلاگ یا اینفلوئنسر را برای حمایت از برند خود پیدا کردید، محصول خود را برای آنها ارسال کنید یا در ازای بررسی، خدمات را رایگان ارائه دهید.
یا اگر بودجه بیشتری دارید، میتوانید به اینفلوئنسرهای سطح کلان نیز پرداخت کنید تا بازخورد صادقانه خود را ارائه کنند. سپس، وبلاگ یا اینفلوئنسر را به محصول یا خدمات خود پیوند دهید.
علاوه بر این، می توانید یک وبلاگ یا اینفلوئنسر را با پیوند وابسته ارائه دهید.
هر زمان که یک مشتری بالقوه روی پیوند وابسته خود کلیک کند، کمیسیون دریافت می کند.
این کمیسیون ممکن است با کلیک کردن بر روی پیوند وابسته یا اگر مصرف کننده واقعاً خریدی انجام دهد، به دست می آید.
این تلاش برای ایجاد پیوند مستلزم تلاش بیشتری از جانب شماست. با این حال، ترافیک با کیفیت بالاتری را نیز ارسال می کند.
این ترافیک از قبل واجد شرایط است، زیرا بدانند به محصول یا خدمات شما علاقه مند هستند، که منجر به نرخ تبدیل بالاتری می شود.
۵. محتوای بصری جذاب ایجاد کنید
تقریباً ۴۱ درصد از بازاریابان گفتند که گرافیک اصلی (مانند اینفوگرافیک ها، تصاویر) به آنها کمک می کند تا به اهداف بازاریابی خود برسند.
و ۵۲ درصد از بازاریابان گفتند که محتوای بصری در استراتژی بازاریابی آنها بسیار مهم است.
چرا محتوای بصری اولویت اصلی بازاریابان است؟ زیرا به راحتی قابل هضم و اشتراک گذاری است.
چه در حال ایجاد یک اینفوگرافیک یا هر نوع تصویر دیگری باشید، این یک راه آسان برای افزایش احتمال اشتراک گذاری محتوای شما است.
و یک بک لینک با کیفیت به سایت خود دریافت خواهید کرد.
۶. پژوهش اصلی را منتشر کنید
وقتی در نظر می گیرید که چرا و چه زمانی افراد محتوا را به اشتراک می گذارند، باید روانشناسی اشتراک محتوا را در نظر بگیرید.
یک مطالعه اخیر نشان داد که ۹۴٪ از پاسخ دهندگان گفتند که آنها به دقت بررسی می کنند که چگونه اطلاعاتی که به اشتراک می گذارند برای گیرنده مفید است.
در همین مطالعه، تقریباً نیمی از پاسخدهندگان به اشتراکگذاری محتوا را گزارش کردند، زیرا به آنها امکان میدهد دیگران را از محصولاتی که به آنها اهمیت میدهند آگاه کنند و به طور بالقوه نظرات را تغییر دهند یا اقداماتی را تشویق کنند.
هرچه محتوای شما آموزنده تر باشد، احتمال اشتراک گذاری آن بیشتر است.
شما می توانید با استفاده از تخصص و تحقیقات اصلی خود به یک منبع قابل اعتماد به اشتراک گذاری محتوا تبدیل شوید.
هر بار که مصرف کننده، وبلاگ یا تجارتی از تحقیق شما نام می برد، یک بک لینک کلاه سفید دریافت خواهید کرد.
این به بهبود برجستگی شما کمک میکند، که به Google مربوط میشود و با رتبهبندی جستجوی بهبود یافته به شما پاداش میدهد و منجر به ترافیک جستجوی ارگانیکتر میشود.
۷. یک ابزار رایگان مفید بسازید
آیا شما یک شرکت فناوری هستید؟
ساختن یک ابزار رایگان یا یک نسخه سبک از راه حل شما یک راه موثر برای ساخت بک لینک کلاه سفید با کیفیت است. همچنین می تواند منجر به سرنخ های بالقوه شود.
برای مثال، Adobe نسخههای رایگان یا سبکتر از چندین ابزار خود مانند Adobe Acrobat Reader و Adobe Photoshop Express را ارائه میدهد.
اینها به کاربران اجازه میدهد تا قابلیتهای ابزار را پیشنمایش کنند و ممکن است آنها را تشویق کنند تا در آینده به کاربران پولی تبدیل شوند تا نرمافزار آن را به حداکثر برسانند.
تولید کننده امضای ایمیل Hubspot نیز در نوع خود سر و صدای قابل توجهی ایجاد کرده است.
از زمان راه اندازی، بیش از ۵۵۲۰ بک لینک از ۱۱۶۸ دامنه ارجاع دریافت کرده است که ارزش آن را ثابت می کند.
۸. راهنمای Ultimate و گام به گام را منتشر کنید
همانطور که از نام آن پیداست، راهنمای نهایی منبع “نهایی” در یک موضوع تعیین شده است.
کلمه ultimate نشان می دهد که شما بهترین و عمیق ترین دانش فعلی را در مورد این موضوع دارید و مصرف کنندگان را به تمایل به یادگیری بیشتر می کشاند.
یک راهنمای گام به گام، در تئوری، راه آسانی را برای یادگیری نحوه انجام کاری ارائه می دهد.
مصرف کنندگان طرفدار سهولت و سادگی هستند، که هدف یک راهنمای گام به گام انجام آن است.
هر دوی این نوع راهنماها می توانند به کسب و کار کمک کنند تا پروفایل بک لینک خود را بسازد.
برای مثال، اگر یک راهنمای نهایی برای بازاریابی دیجیتال نوشتهاید، نویسنده ممکن است به یکی از نکات شما در یک پست وبلاگ در مورد بازاریابی وابسته اشاره کند.
۹. از نقل قول ها استفاده کنید
استنادها ممکن است مانند گذشته به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجو برجسته نباشند. با این حال، مزایای آنها کاملاً منسوخ نشده است.
نقلقولهای محلی به انتشار اطلاعات کسبوکار شما در اکوسیستم گسترده جستجو کمک میکند.
در حالی که اکثر جستجوها در Google و سایر موتورهای جستجوی محبوب انجام میشود، این فهرستها نیز ترافیک دریافت میکنند – و راه دیگری برای مشتریان برای کشف کسب و کار شما هستند.
برای شروع، مطمئن شوید که کسب و کار شما در نمایه کسب و کار گوگل (Google برای کسب و کار من سابق)، Yelp، فیس بوک و نقشه های اپل فهرست شده است.
سپس به سایر دایرکتوری های عمومی یا خاص صنعت منشعب شوید.
این ۲۱ فهرست وب نیز همچنان دارای ارزش هستند.
هر دایرکتوری که در لیست قرار می گیرید یک بک لینک برای کمک به شما در ساخت پروفایل بک لینک ارائه می دهد.
۱۰. روابط عمومی اهرمی
داشتن یک برنامه روابط عمومی یک راه عالی برای ایجاد برجستگی و اقتدار در صنعت شما است.
همچنین این یک راه مطمئن برای کمک به شما در ساخت پروفایل بک لینک است.
به عنوان مثال، هر بیانیه مطبوعاتی که کسب و کار شما منتشر می کند فرصتی برای اضافه کردن حداقل یک بک لینک به سایت شما است.
همچنین کسب و کار شما را به عنوان یک متخصص در صنعت خود ایجاد می کند. هرچه بیشتر اطلاعات مفید و مرتبطی برای به اشتراک گذاشتن در صنعت خود داشته باشید، بیشتر خود را به عنوان یک صدای اقتدار معرفی خواهید کرد.
روابط عمومی به رسانه های اجتماعی نیز گسترش می یابد، جایی که می توانید پیوندهای محتوا را به اشتراک بگذارید. اگر کاربران محتوای شما را مفید بدانند، ممکن است آن را دوباره به اشتراک بگذارند و به شما در ایجاد بک لینک های اضافی کمک کنند.
۱۱. یک خلاصه یا پست وبلاگ “از کارشناسان بپرسید” ایجاد کنید
درخواست از دیگران برای اطلاعات بینش در مورد یک موضوع خاص می تواند به تقویت محتوای شما و افزودن اطلاعات ارزشمندی که ممکن است در غیر این صورت نداشتید کمک کند.
همچنین این یک راه عالی برای مشارکت کننده است که پیوند خود را در پست شما اضافه کند تا نمایه بک لینک خود را بهبود بخشد.
ایجاد یک جمع بندی یا یک پست به سبک متخصصان، شانس شما را برای اشتراک گذاری نیز افزایش می دهد.
مشارکتکنندگان شما احتمالاً قطعه محتوا را با شبکههای خود به اشتراک میگذارند، که باعث میشود محتوا به مخاطبان بیشتری برسد.
برای تشویق مشارکت، از مشارکت کنندگان بالقوه یک مشارکت کوتاه – شاید دو تا سه جمله – بخواهید.
هرچه این درخواست سنگین تر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که بخواهند مشارکت کنند.
۱۲. معدن برای لینک های شکسته
لینک های شکسته بر تجربه کاربر با یک سایت تأثیر منفی می گذارد.
زمانی را در نظر بگیرید که کاربری که مشتاقانه اطلاعاتی را جستجو می کند، روی یک لینک خراب به سایت شما کلیک می کند.
این به احتمال زیاد باعث ناامیدی و از دست دادن مشتری می شود.
با بهروزرسانی اخیر تجربه صفحه، Google همچنان به تجربه کلی صفحه وب اولویت میدهد.
ایجاد پیوند شکسته مستلزم یافتن صفحاتی است که دیگر وجود ندارند (یا بهروزرسانی شدهاند) و به وبسایتهایی دسترسی پیدا میکنند که به صفحات پیوند میدهند تا بدانند منبع مشابهی برای تعویض دارید.
لینک سازی شکسته زمان و تلاش می خواهد، اما می تواند راهی آسان برای ایجاد پروفایل بک لینک شما برای سایت هایی باشد که تلاش های سئوی خود را در اولویت قرار می دهند.
اندیشه های پایانی
شکستن الگوریتم موتور جستجوی در حال تکامل گوگل میتواند زمانبر و پر از آزمایش، مصیبت و خطا باشد.
تمرکز بر بهبود ارتباط و برجستگی نام تجاری شما دو راه مطمئن برای افزایش نتایج صفحه شما در SERP ها است.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰