کد خبر : 8610
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهریور 1400 - 22:01

هدف بسیج جامعه کشاورزی ایجاد امنیت غذایی به دنبال تولید پایدار محصولات کشاورزی است

هدف بسیج جامعه کشاورزی ایجاد امنیت غذایی به دنبال تولید پایدار محصولات کشاورزی است

  مسئول بسیج جامعه کشاورزی لرستان گفت: هدف بسیج جامعه کشاورزی ایجاد امنیت غذایی به دنبال تولید پایدار محصولات کشاورزی است. سجاد احمدی امروز ۲۰ شهریورماه، اظهار کرد: اردو یک‌روزه در دهستان کاکاشرف برگزار شده که گروه‌های تخصصی کشاورزی و دامپروری به روستاهای این دهستان اعزام شده‌اند. وی تصریح کرد: در این اردو ویزیت رایگان

هدف بسیج جامعه کشاورزی ایجاد امنیت غذایی به دنبال تولید پایدار محصولات کشاورزی است

  مسئول بسیج جامعه کشاورزی لرستان گفت: هدف بسیج جامعه کشاورزی ایجاد امنیت غذایی به دنبال تولید پایدار محصولات کشاورزی است.

سجاد احمدی امروز ۲۰ شهریورماه، اظهار کرد: اردو یک‌روزه در دهستان کاکاشرف برگزار شده که گروه‌های تخصصی کشاورزی و دامپروری به روستاهای این دهستان اعزام شده‌اند.
وی تصریح کرد: در این اردو ویزیت رایگان از دام‌های سبک و سنگین به‌عمل‌آمده است اساتید هیات علمی استان نیز در مزارع کشاورزی مردم حضور پیدا کرده‌اند و برای مقابله با بیماری‌های مرتبط با باغ‌ها و مزارع آموزش‌های لازم و راهکارهای را به کشاورزان منطقه ارائه کرده‌اند.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: بسیج جامعه کشاورزی در هفته دفاع مقدس نیز اردوهای جهادی در سراسر استان در روستاهای محروم اجرا خواهد کرد.
احمدی اضافه کرد: این سازمان در برنامه جهش تولیدات کشاورزی به دنبال افزایش و بهره‌وری محصولات زراعی و دامی است.
وی بیان کرد: همان‌طور که می‌دانید لرستان قطب حبوبات و گیاهان دارویی هست و بسیج کشاورزی که افزایش سطح کشت گیاهان دارویی را در دستور کار دارد.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی لرستان ادامه داد: در بحث دامپزشکی نیز کلینیک‌های سیار دامپزشکی به نقاط مختلف اعزام می‌شوند.
احمدی اظهار کرد: مجموعه‌های ادارات با بسیج جامعه کشاورزی همکاری دارند و میز خدمت را برگزار کرده‌اند.
وی تصریح کرد: مجموعه بسیج کشاورزی با هدف ایجاد امنیت غذایی به دنبال پایداری و تولید پایدار محصولات کشاورزی است و نقاط ضعفی که سازمان جهاد کشاورزی دارد با یک همت بسیجی به دنبال رفع محدودیت‌ها است.
مسئول بسیج جامعه کشاورزی لرستان خاطرنشان کرد: در برنامه امروز اساتیدی از مرکز تحقیقات کشاورزی استان و فارغ‌التحصیلان کشاورزی در گرایش‌های مختلف حضور داشتند که در مجموع ۴۰ نفر حضور دارند و خدمات به دهستان ارائه داده‌اند.
منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پاتوق فارسی

خرید زیر مجموعه همستر

زيرنويس هاي پيش فرض

آشنایی با رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح