«استار فاکس» روی «نینتندو سوییچ ۲» امتیازات اولیه رو لو داد!
امروز خبری از دنیای نینتندو منتشر شد که نشون میده بازی «استار فاکس» برای کنسول نسل جدید این شرکت، یعنی «نینتندو سوییچ ۲»، امتیازات اولیه خودش رو قبل از انتشار رسمی لو داده. وبسایت خبری نروژی «Gamer.no» بهطور تصادفی امتیاز این بازسازی رو قبل از انقضای تحریم انتشار نظرات در ۲۴ ژوئن منتشر کرده. این بازی که بیش از سه دهه پس از انقلاب در بازیهای نبرد فضایی، دوباره توسط نینتندو احیا شده، امتیاز ۸ از ۱۰ رو از این وبسایت دریافت کرده. بازی به دلیل گرافیک واقعگرایانه و کنترلهای جدید «Joy-Con» توجهات زیادی رو به خودش جلب کرده.