کد خبر : 208899
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 18:06

iQOO Neo9 با طراحی دو رنگ در ماه دسامبر وارد بازار می شود

iQOO Neo9 با طراحی دو رنگ در ماه دسامبر وارد بازار می شود

به گزارش قلب نیوز و به نقل از گسمارنا بر اساس یک تیزر رسمی در Weibo، برند iQOO در ماه آینده سری Neo9 را عرضه می کند. این تصویر همچنین طراحی کلی ترکیب را نشان می دهد که دارای دو دایره برای دو دوربین در پشت است، در حالی که رنگ قهرمان طرحی در دو رنگ

iQOO Neo9 is arriving in December with a two-tone design

به گزارش قلب نیوز و به نقل از گسمارنا بر اساس یک تیزر رسمی در Weibo، برند iQOO در ماه آینده سری Neo9 را عرضه می کند. این تصویر همچنین طراحی کلی ترکیب را نشان می دهد که دارای دو دایره برای دو دوربین در پشت است، در حالی که رنگ قهرمان طرحی در دو رنگ با دو پرداخت متفاوت خواهد بود.

یک سوم از پانل پارچه بافته شده به رنگ سفید خواهد بود، در حالی که دو سوم دیگر به نظر می رسد دارای روکش چرمی هستند که با رنگ قرمز رنگ آمیزی شده اند. در واقع، هر دو ماده احتمالاً بر پایه پلاستیک هستند.

iQOO Neo9 با طراحی دو رنگ در ماه دسامبر وارد بازار می شود
تصویر رسمی مطابق با شایعات قبلی است که از یک افشاگر قابل اعتماد شنیده بودیم. ما باید صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی با وضوح ۱۲۲۰p، سنسور IMX920 سونی برای Neo9 و چیپست Snapdragon 8 Gen 2 برای Neo9 Pro را ببینیم.

سری Neo به طور سنتی با سه دوربین عرضه می شد. با این حال، در آخرین سری Neo8، برند متعلق به vivo تصمیم گرفت تا دوربین ماکرو را حذف کند و به راه‌حل دوربین دوگانه پایبند باشد. به هر حال، Neo به عنوان رده میانی iQOO تبلیغ می شود، یک درجه بالاتر از سری Z اما قطعاً به اندازه پرچمداران شماره تلفن قدرتمند نیست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

پاتوق فارسی

خرید زیر مجموعه همستر

زيرنويس هاي پيش فرض

آشنایی با رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح