کد خبر : 208894
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1402 - 12:02

vivo Watch 3 در یک اندازه رسمی است، پیشگام BlueOS

vivo Watch 3 در یک اندازه رسمی است، پیشگام BlueOS

به گزارش قلب نیوز و به نقل از گسمارنا Vivo’s Watch 3 اینجاست و در کنار آن از سیستم عامل BlueOS سفارشی vivo ساخته شده است. ساعت هوشمند vivo 3 یک ساعت هوشمند تک سایز است که در دو طرح و رنگ و با دو سبک باند (و مواد) موجود است. بدنه این ساعت ۴۶.۱

vivo Watch 3 is official in one size, pioneers BlueOS

به گزارش قلب نیوز و به نقل از گسمارنا Vivo’s Watch 3 اینجاست و در کنار آن از سیستم عامل BlueOS سفارشی vivo ساخته شده است.

ساعت هوشمند vivo 3 یک ساعت هوشمند تک سایز است که در دو طرح و رنگ و با دو سبک باند (و مواد) موجود است. بدنه این ساعت ۴۶.۱ میلی متر عرض و ۳۶ گرم وزن دارد. دارای صفحه نمایش ۱.۴۳ اینچی ۴۶۶×۴۶۶ پیکسل AMOLED با عملکرد همیشه روشن.

قاب ساعت به خودی خود گرد و شیشه روی آن خمیده و بدون حاشیه است. نسخه بند چرمی Vivo Watch 3 دارای دو شاخه است، در حالی که دیگری بدون بند است و دارای بند سیلیکونی است.

این ساعت دارای یک تاج چرخان از جنس استیل ضد زنگ است که به حرکت در رابط کاربری کمک می کند، که به عنوان یک دکمه عمل می کند و یک دکمه دوم در زیر آن وجود دارد.

vivo Watch 3 در یک اندازه رسمی است، پیشگام BlueOS
ساعت ۳ دارای سیستم عامل BlueOS خود vivo است. دارای پشتیبانی از اپلیکیشن و فروشگاه اپلیکیشن داخلی است. BlueOS دارای ادغام دستیار Jovi در vivo و همچنین کاتالوگ فراوانی از ویژگی های نظارت بر سلامت و تناسب اندام است.

BlueOS دارای ۱۰ صفحه ساعت داخلی است.

این ساعت از سنسور سلامت حلقه ستاره برای ردیابی ضربان قلب ۸ کانالی و ردیابی اکسیژن خون ۱۶ کانالی استفاده می کند. ردیابی خواب و مربی دویدن نیز وجود دارد.

vivo Watch 3 در یک اندازه رسمی است، پیشگام BlueOS
یک باتری ۵۰۵ میلی‌آمپر ساعتی وجود دارد که می‌تواند تا ۱۶ روز بدون بلوتوث، تا ۸ روز در حالت بلوتوث با اعلان‌ها، و تا ۳ روز با همه چیز روشن و استفاده زیاد کار کند.

vivo Watch 3 در یک اندازه رسمی است، پیشگام BlueOS
واچ ۳ vivo در نسخه‌های بلوتوثی و eSIM عرضه می‌شود. مدل بلوتوث با بند سیلیکونی ۱۰۹۹ یوان (۱۴۰ یورو، ۱۲۷۰۰ روپیه)، مدل بلوتوث با بند چرمی ۱۱۹۹ یوان (۱۵۵ یورو، ۱۳۹۰۰ روپیه)، سیم کارت الکترونیکی با بند سیلیکونی ۱۲۹۹ یوان (۱۶۷ یورو، ۱۶۷ یورو) است. ۱۵۱۰۰)، در حالی که مدل eSIM با بند چرمی ۱۳۹۹ یوان (۱۸۲ یورو، ۱۶۳۰۰ INR) است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

خرید زیر مجموعه همستر

زيرنويس هاي پيش فرض

آشنایی با رپورتاژ آگهی

ofoghint.com

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح