کد خبر : 208917
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اسفند 1402 - 14:35

لیزر مو در تهران

لیزر مو در تهران

  لیزر دائمی کل بدن  این روزها یکی از دغدغه های افراد خلاص شدن از موهای زائد بدن است. در گذشته از بین بردن موهای زائد بسیار دشوار و زمان بر بوده و در نهایت نیز نتیجه رضایت بخش نبوده  و در مدت زمان اندکی به حالت قبل بازمی گشت. موهای زائد علاوه بر ظاهر

 

لیزر دائمی کل بدن 

این روزها یکی از دغدغه های افراد خلاص شدن از موهای زائد بدن است. در گذشته از بین بردن موهای زائد بسیار دشوار و زمان بر بوده و در نهایت نیز نتیجه رضایت بخش نبوده  و در مدت زمان اندکی به حالت قبل بازمی گشت. موهای زائد علاوه بر ظاهر ناخوشایندی که ایجاد می کند باعث بروز مشکلاتی مانند بوی نامطبوع و ایجاد جوش های چرکی می شود. لیزر موهای زائد یکی از روش های بسیار کاربردی است، اما آیا جمله لیزر دائمی کل بدن واقعی است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانید فرآیند لیزر به چه صورت است. اشعه لیزر به فولیکول مو تابیده می شود و باعث تخریب فولیکول مو می شود و در نتیجه دیگر مویی رشد نمی کند، اما این پایان ماجرا نیست زیرا سلول های بدن قسمت های آسیب دیده را شناسایی کرده و ترمیم می کنند و فولیکول مو نیز از این قاعده مستثنی نیست، برای همین باید حتماً جلسات لیزر را سر وقت و به تعداد کافی انجام دهید تا از شر موهای زائد برای همیشه خلاص شوید. بعد از اتمام دوره، باید حداقل سالی یک بار لیزر انجام شود.

 

لیزر  مو در تهران 

یکی از مسائل بسیار مهم در انجام لیزر موهای زائد انجام آن در مراکز معتبر و به وسیله دستگاه های استاندارد است. مراکز لیزر زیادی در تهران و شهرهای دیگر وجود دارد که خدمات لیزرارائه می دهند اما نوع ارائه خدمات بسیار مهم است. خصوصیات مراکز معتبر و استانداردی که خدمات لیزر مو در تهران را ارائه می دهند، عبارتند از:

استفاده از دستگاه های به روز و استاندارد

داشتن اپراتور مجرب

داشتن محیطی آرام و بهداشتی 

استفاده از سری شخصی برای هر فرد به صورت جداگانه

حضور پزشک در مجموعه

 

لیزر موهای زائد چانه 

یکی از مشکلاتی که افراد زیادی درگیر آن هستند، رویش موهای زائد در قسمت چانه است که این مساله برای خانم ها بسیار ناخوشایند است زیرا در ظاهر فرد تاثیر گذار است. برای از بین بردن موهای زائد چانه ابتدا باید علت آن مشخص وبه وسیله لیزر موهای زائد چانه درمان شود. موهای زائد چانه می تواند به دلایل زیر ایجاد شود:

عدم تعادل هورمونی 

سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS)

تومورهای تخمدان یا غده فوق کلیوی

مقاومت به انسولین 

افزایش سطح تستوسترون

ژنتیک

بارداری 

مصرف برخی داروها

اختلالات تیروئیدی

هیپرپلازی مادرزادی  آدرنال

اما در کنار درمان های دارویی بهترین راهکار برای از بین بردن موهای زائد چانه انجام لیزر است. افرادی که دچار این مشکل هستند ممکن است به تعداد جلسات بیشتری نیاز داشته باشند.  

مزایای لیزر موهای زائد چانه 

از بین رفتن موهای زائد

نتیجه سریع 

لطافت پوست چانه 

بدون عوارض

بدون درد 

نکته حائزاهمیت در انجام لیزر موهای زائد چانه انجام منظم جلسات با فاصله زمانی مشخص و تکمیل دوره است که حتماً باید رعایت شود.

کلینیک زیبایی آوان با در اختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان متخصص و مجرب مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت  به نشانی avanmedical.com تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

زيرنويس هاي پيش فرض

آشنایی با رپورتاژ آگهی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

سیبینو گجت

ofoghint.com

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح